|
|
|
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
Brama Zimnej Skały - początekPilnie strzeżone przejście, które jako jedyne łączy zachodnią i wschodnią część Markurii. Za tym właśnie przejściem miasto ukazuje swoje prawdziwe oblicze. To za tym przejściem toczy się spór między rebeliantami, a Azadi. Każdy kto przekroczy Bramę Zimnej Skały będzie zmuszony przyłączyć się do walki o miasto. |
1 | 1 | Brama Zimnej Skały - wytwarzanie kart postaci 2011-05-06 19:18:52 przez WIZJER |
Port - eventyJedyny, a zarazem największy port w mieście, w którym statki mogą transportować ludzi z miasta i z powrotem bez żadnych większych środków kontroli. Jako iż znajduje się w zachodniej części Markurii, z dala od Getta, Azadi zakładają, że żaden z Rebeliantów nie zdoła się do niego przedrzeć. Zwłaszcza, że mur dzielący miasto jest pilnie strzeżony. W całej tej części miasta Strażników jest o wiele mniej. Jak na razie jeszcze nie zauważyli, że ich wrogom udało się utworzyć przejście w kanałach do tej części miasta. Jednak przedostanie się tutaj i wypłynięcie statkiem jest bardzo ryzykowne, dlatego też tylko w ważnych sprawach Rebelianci tego dokonują. |
0 | 0 | |
0 | 0 | ||
1 | 1 | dfds 2015-02-12 10:44:52 przez WIZJER |
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
Wieża AzadiNiegdyś na miejscu tej przepięknej budowli stała świątyni równowagi. Po wybawieniu Markurii z rąk Tyrenów, Azadi zagościli tu na stałe i zburzyli poprzednią budowlę, tworząc ogromną wieżę, która wciąż się powiększa. Krążą pogłoski, że według planów okupantów, ich budowla za kilka lat u szczytu złączy się z niebem. Obecnie wieża daje schronienie Emisariuszce i wielu jej żołnierzom, którzy znajdują się na tych ziemiach od dłuższego czasu. Jest też świątynią ich bogini i opieką dla chorych. Natomiast pobliski sąd jest według nich wymiarem "sprawiedliwości". |
1 | 1 | Plac przy świątyni 2011-05-06 19:21:40 przez WIZJER |
TwierdzaPo przejęciu miasta przez Azadi, twierdza będąca zabytkiem z odległych czasów została przerobiona na potrzeby okupantów. Teraz jest postrachem każdego magiczniaka zamieszkującego Markurię. Większość sądzi, że wszystkich zamkniętych w Twierdzy czeka pewna śmierć. I nic dziwnego, ponieważ bezpośrednio z niej skazanych zsyła się do Sadiru, gdzie następuje koniec ich żywota. Oczywiście najpierw mają rozprawę w sondzie, jednak jego prawa nie dają oskarżonemu żadnych szans na obronę. Zdarzyły się przypadki, że ktoś uciekł, jednak bez pomocy z zewnątrz jest to niemożliwe. Cała twierdza blokuje wszelkie czary i jest pilnie strzeżona. Krążą pogłoski, że na pobliskim cmentarzu spoczywają zwłoki większości więźniów. |
4 | 4 | Uliczka "Krabia Zatoka" 2011-07-03 16:28:02 przez WIZJER |
RynekGłówne miejsce handlu zwykłych ludzi. Magiczniacy nie mają tu wstępu. Mieszkańcy Markurii mogą tu się zaopatrzyć we wszystko, co jest im potrzebne do życia, skorzystać z usług wieszczki Emiliany jak i Azadi, którzy mogą też zmienić swoje uzbrojenie wojenne. Jednak wszystko odbywa się pod okiem Strażników, których zresztą można znaleźć w prawie całym mieście. |
8 | 8 | Stragan z wędlinami 2011-05-06 19:54:15 przez WIZJER |
Tawerna "Podróżnik"Niegdyś miejsce tętniące życiem i przynoszące samą radość. Jednak po przejęciu miasta przez Azadi tawerna zmieniła się w pełen strachu i kłamstwa budynek. Teraz to miejsce odwiedzają tylko okupanci, którzy wywołują tu napiętą atmosferę. Benrime Salmin, bo tak ma na imię barmanka skrycie pomaga rebeliantom, przez co zagraża jej ciągłe niebezpieczeństwo. |
1 | 1 | Dróżka przy tawernie 2011-05-06 19:57:07 przez WIZJER |
GettoJeszcze kilka lat temu na miejscu Getta znajdowały się zwykłe uliczki. Jednak po przejęciu miasta Azadi szybko otoczyli Starówkę murem i zasiedlili ją magiczniakami, pozbywając się ich z reszty miasta. Podle traktowani i żyjący w okropnych warunkach zostali zepchnięci na margines społeczeństwa. Musieli sobie jakoś radzić. Utworzyli swój własny rynek i za pośrednictwem kanałów odnaleźli drogę do wolności. Jednak skrycie wychodzą z Getta tylko czasem. Wiedzą, że gdyby wszyscy z niego uciekli, skazali by na śmierć wiele magicznych stworzeń z lasu. A zwłaszcza nie robią tego z powodu morfów i ludu Banda, których przedstawiciele przecież też są "uwięzieni" na Starówce. Żądni zemsty okupanci, zapewne zrobili by wszystko, że by się na nich zemścić. |
4 | 4 | Uliczka mieszkalna od strony tawerny 2011-05-06 20:12:49 przez WIZJER |
2 | 2 | Właz nr 1 - przytułek 2011-05-06 20:23:26 przez WIZJER |
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
WioskaWolna i nie uzależniona od nikogo wieś Astrali znajdująca się na skraju lasu, nieopodal Markurii. Jest to bardzo magiczne miejsce, każdy widzi je jak by tego chciał. Azadi wyobrażają sobie ją jako zautomatyzowaną osadę całkowicie pozbawioną magii, natomiast rebelianci wyobrażają sobie coś zupełnie odwrotnego: w pełni magiczne miejsce. I są bliżsi prawdy. Cała ta wioska generuje cząstki iluzjonistycznych zdolności Astrali i sprawia, że wszyscy ją uwielbiają. Do tego Azadi nie zdają sobie sprawy z obecności mieszkańców Getta, gdy są w pobliżu, co działa też w odwrotną stronę: Magiczniacy nie czują ich obecności. Okupanci Markurii zdają sobie sprawę z magicznego pochodzenia Astrali, ale nadal korzystają z dobrodziejstw wioski. |
13 | 13 | Wędrowna Handlarka 2011-08-06 18:41:32 przez WIZJER |
LasMiejsce będące schronieniem dla ludu Banda i wielu innych stworzeń. Jej flora jest bardzo bogata i pożądana przez wielu. Jednak nie jest to w pełni bezpieczny las. Przed laty z kopalń uciekły Pomioty. Bestie, które wiele lat temu udało się zapieczętować pod ziemią i które z ręki tego samego ludu przypadkiem zostały uwolnione. Znajduje się tu jeszcze wiele drapieżników, które jednak nie budzą takiego postrachu jak Pomioty. Również niektóre rośliny potrafią zagrozić, dlatego nie zaszkodzi mieć się na baczności. |
0 | 0 |